• Darmowa wysyłka od 320 zł na Polska
  • Bezpieczne zamówienie
FAQ - Często zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań, takich jak zwroty, dostawy itp.

FAQ - Często zadawane pytania

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań, takich jak zwroty, dostawy itp.

Na tej stronie znajdziesz wiele odpowiedzi, na przykład na temat zwrotów, dostaw, reklamacji, produktów itp.
Jeśli nadal masz jakieś pytania, skontaktuj się z nami.

Frequently asked questions

Aby pomóc w jak najszybszym znalezieniu produktów, posortowaliśmy nasze produkty według materiału w głównych kategoriach (pod linią wielokolorową). Na przykład, jeśli wybierzesz podstawową kategorię materiałów, zostaną Ci zasugerowane dalsze grupy produktów.

Produkty można również sortować według podkategorii Techniki rękodzieła podkategorii. Te i inne podkategorie, takie jak Nowości, Trendy i okazje lub Wyprzedaż, można znaleźć bezpośrednio pod filtrem wyszukiwania.

Ponadto możesz oczywiście użyć wyszukiwanych haseł lub numeru artykułu VBS, aby wyświetlić produkty, które są dla Ciebie ważne za pomocą filtra wyszukiwania.

Możesz kliknąć naszą kategorię Pomysły i instrukcje bezpośrednio pod filtrem wyszukiwania. Nieustannie dostarczamy tutaj nowych inspiracji. Nasze pomysły i instrukcje są również dostępne bezpośrednio w artykule w zakładce Sugestie dotyczące tworzenia.

Przycinamy towary na metry zgodnie z indywidualnymi wymaganiami: Można zamawiać dowolnie w odstępach co 10 cm od długości 20 cm.

Należy pamiętać, że niektóre tkaniny z motywem są dostarczane tylko jako powtórzenie, więc motyw nie jest dostarczany pocięty. Te elementy są już technicznie dostarczane z różnymi jednostkami zamówienia.

Nasze ceny są podane w euro (€) i zawierają podatek VAT.

Od wartości towarów 75,00 € wyślemy zamówienie bezpłatnie na terenie Niemiec. W przypadku zamówień o wartości mniejszej niż 75,00 € pobieramy opłatę w wysokości 4,95 € za wysyłkę, transport i opakowanie za zamówienie. VBS pokryje koszty wysyłki dla kolejnych dostaw. W VBS nie ma żadnych dodatkowych kosztów ani dopłat, np. za towary wielkogabarytowe itp. Koszty wysyłki zostaną wyświetlone przed złożeniem zamówienia.

Ponadto mogą obowiązywać opłaty za płatność w zależności od metody płatności.

Jeśli składasz zamówienie z kraju innego niż Niemcy, zapoznaj się z naszą stroną z przeglądem kosztów wysyłki, aby uzyskać wszystkie ważne informacje, takie jak koszty wysyłki i możliwe metody płatności.

Wybierz produkt, który chcesz ocenić. Pod zdjęciem produktu, obok zakładki z opisem przedmiotu, znajduje się zakładka z oceną przedmiotu. Zaloguj się do naszego sklepu. Pojawi się portal oceny. Czekamy na Twoją opinię, abyśmy mogli jeszcze bardziej ulepszyć nasz sklep.

Każdy produkt jest oznaczony etykietą ze statusem dostępności bezpośrednio na produkcie. Dostępne są następujące etykiety:

Przykład wyświetlania dostępności
:

Podaruj voucher upominkowy VBS już teraz i uszczęśliw innych! Kliknij kupon podarunkowy i dowiedz się więcej tutaj:

RememberRememberRemember

Przędza zawiera pewną ilość wilgoci. W ogrzewanych pomieszczeniach lub przy wysokich temperaturach zewnętrznych, zawartość wilgoci może się zmieniać i do 10% masy kłębka może wyparować bez zmiany długości przędzy. Dlatego też kłębek o wadze 50 g może ważyć czasami tylko 45 g. Jednak przy wysokiej wilgotności utracona masa jest ponownie wchłaniana.

Wydajność i długość przędzy pozostają niezmienione pomimo wymiany wilgoci, ponieważ kule przędzy są mierzone w metrach podczas procesu produkcyjnego. Określenie "długość przędzy" dostarcza informacji o tym, ile metrów przędzy przypada na określoną masę. 50 g = 100 m jest na przykład napisane na etykiecie. Oznacza to, że na 50 gramów przędzy o normalnej wilgotności przypada 100 metrów przędzy.

Po utworzeniu osobistego konta klienta w naszym sklepie internetowym można korzystać z różnych bardzo interesujących funkcji w sklepie internetowym VBS:

  • Możesz zarządzać swoimi danymi adresowymi i w razie potrzeby wprowadzić inny adres dostawy.
  • Przeglądać złożone już zamówienia.
  • Śledzenie przesyłki jest możliwe dla otwartych zamówień.
  • Wprowadź ocenę bezpośrednio na produkcie i pomóż nam stać się jeszcze lepszymi dla Ciebie!
  • Wprowadź wskazówkę dotyczącą tworzenia bezpośrednio na przedmiocie i podziel się radością z samodzielnego tworzenia.
  • Korzystaj z notatnika podczas zakupów. Możesz łatwo wybrać interesujące produkty i porównać je przed złożeniem zamówienia.
Możesz złożyć zamówienie w sklepie internetowym VBS bez rejestracji jako gość.

Możesz łatwo założyć konto. Wystarczy kliknąć poniższy link:

Załóż konto teraz i zarejestruj się, podając swoje dane logowania. Następnie otrzymasz wiadomość e-mail na podany adres internetowy z linkiem potwierdzającym. Po aktywacji tego łącza można korzystać ze wszystkich zalet konta klienta.

Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij tutaj.

Po zarejestrowaniu się w serwisie wyświetlane są dane osobowe użytkownika. Adres dostawy, adres rozliczeniowy, zmiany w profilu klienta i inne ustawienia osobiste można zmienić tutaj.

Z przyjemnością pomożemy Ci szybko i łatwo. Napisz do nas, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Lub skorzystaj z naszej usługi kontaktowej.

Rejestracja przy użyciu numeru klienta nie spełnia już niezbędnych standardów bezpieczeństwa. Aby zagwarantować bezpieczne zakupy, rejestracja odbywa się za pośrednictwem adresu e-mail i osobistego hasła.

Jeśli konto klienta ma saldo kredytowe, jest ono ważne bezterminowo. Kwota kredytu zostanie automatycznie odjęta od następnego zamówienia. Środki zostaną następnie zwrócone użytkownikowi przy użyciu metody płatności, która je wygenerowała.

Łatwe zapamiętywanie

Oferujemy możliwość zapamiętania każdego z naszych produktów do późniejszego zamówienia. W zależności od osobistych upodobań, możesz stworzyć jeden "standardowy notatnik" lub nawet kilka indywidualnie nazwanych notatników, ponieważ z pewnością nie masz tylko jednego pomysłu na rękodzieło, a my mamy idealne produkty, które pomogą Ci zrealizować Twoje projekty.

Lista życzeń daje również możliwość późniejszego porównania wszystkich interesujących produktów. Produkty, których potrzebujesz wielokrotnie, są również dobrze oznaczone na liście życzeń.

Za pomocą jednego kliknięcia można łatwo wybrać poszczególne lub wszystkie produkty z listy życzeń i dodać je do koszyka.

Uwaga: Twoja lista życzeń zostanie zapisana na stałe tylko na Twoim koncie klienta. Jeśli nie jesteś jeszcze zalogowany, Twoja lista życzeń może zostać usunięta po pewnym czasie. Ponadto wszystkie produkty, które zostały usunięte z naszej oferty, zostaną również usunięte z listy życzeń.

Zamawianie w naszym sklepie internetowym VBS jest naprawdę proste!
Wybierz swoje ulubione produkty w wolnej chwili. Wybrane produkty można dodać do koszyka za pomocą notatnika lub klikając zielone pole. Symbol koszyka w prawym górnym rogu ekranu pokazuje liczbę wybranych produktów. Kliknij ten symbol, aby złożyć zamówienie.

Koszyk zakupów
W koszyku wyświetlane są wszystkie wybrane produkty, koszty i czas dostawy. Tutaj można zrealizować wszelkie kody rabatowe lub kupony.
Ponadto koszyk oferuje stałym klientom możliwość wygodnego zamawiania wszystkich artykułów za pośrednictwem naszego numeru artykułu VBS przy użyciu funkcji bezpośredniego zamawiania.
Teraz należy kontynuować proces składania zamówienia, klikając zielony przycisk "Continue to checkout" lub - w przypadku płatności za pośrednictwem konta Amazon - przycisk "amazon pay".

Adres i płatność

Jeśli jesteś już zarejestrowany jako klient w naszym sklepie internetowym VBS, zostaniesz przeniesiony bezpośrednio na stronę "Checkout". Jeśli jednak nie jesteś jeszcze zarejestrowany lub chcesz złożyć zamówienie jako gość, możesz wprowadzić swój adres rozliczeniowy i adres dostawy w polu Adres oraz preferowaną metodę płatności w polu Płatność.
Sprawdzanie
Aby upewnić się, że możemy zrealizować zamówienie w sposób w pełni satysfakcjonujący, zamówienie zostanie ponownie wyświetlone w celu sprawdzenia w polu Sprawdź. Kliknięcie zielonego przycisku "Zamówienie z obowiązkiem zapłaty" oznacza, że zamówienie zostało zrealizowane, a my zarezerwowaliśmy dla Ciebie zamówione produkty.


Co dzieje się po złożeniu zamówienia?
Natychmiast otrzymasz od nas wiadomość e-mail z potwierdzeniem zawierającą wszystkie informacje. Twoje zamówienie zostanie przetworzone w naszym systemie i po pewnym czasie zostanie wyświetlone na Twoim koncie klienta jako zamówienie otwarte.

Gdy tylko przesyłka opuści naszą siedzibę, otrzymasz potwierdzenie wysyłki zamówienia online.

Zamówienie można anulować e-mailem lub telefonicznie. Ponieważ zawsze staramy się szybko wysyłać zamówienia, może się zdarzyć, że zamówienie zostało już zapakowane w magazynie. W takim przypadku nie możemy już wstrzymać dostawy.

www.vbs-hobby.com jest certyfikowanym sklepem internetowym EHI - Retail Institute e.V. oraz bevh Bundesverband des Deutschen Versandhandels e.V. Z dumą nosimy ten znak jakości:

Jesteśmy regularnie testowani i zawsze dostosowujemy się do specyfikacji EHI i bevh. Twoje bezpieczeństwo jest dla nas ważne i mamy to potwierdzone. Więcej informacji na temat ochrony i bezpieczeństwa danych w VBS można znaleźć tutaj:

Ochrona i bezpieczeństwo danych użytkowników są dla nas priorytetem. www.vbs-hobby.com jest certyfikowanym sklepem internetowym EHI - Retail Institute e.V. oraz bevh Bundesverband des Deutschen Versandhandels e.V. (Niemieckiego Stowarzyszenia Handlu Elektronicznego i Sprzedaży na Odległość). Więcej informacji na temat ochrony i bezpieczeństwa danych w VBS można znaleźć tutaj

Nasze ceny podawane są w euro (€) i zawierają podatek VAT.

Chętnie pomożemy szybko i łatwo. Napisz do nas, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Lub skorzystaj z naszej usługi kontaktowej.

Nasze ceny podawane są w euro (€) i zawierają podatek VAT.

Od wartości towarów 75,00 € wyślemy zamówienie bezpłatnie na terenie Niemiec. W przypadku zamówień o wartości mniejszej niż 75,00 € pobieramy opłatę w wysokości 4,95 € za wysyłkę, transport i opakowanie za zamówienie. VBS pokryje koszty wysyłki dla kolejnych dostaw. W VBS nie ma żadnych dodatkowych kosztów ani dopłat, np. za towary wielkogabarytowe itp. Koszty wysyłki zostaną wyświetlone przed złożeniem zamówienia.

Jeśli składasz zamówienie z kraju innego niż Niemcy, zapoznaj się z naszą stroną z przeglądem kosztów wysyłki , aby uzyskać wszystkie ważne informacje, takie jak koszty wysyłki i możliwe metody płatności.

O ile w opisie produktu nie zaznaczono wyraźnie inaczej, wszystkie oferowane produkty są dostępne natychmiast, a czas ich dostawy wynosi 1-3 dni.

Należy pamiętać, że dostawa zostanie opóźniona o jeden dzień, jeśli między złożeniem zamówienia a dostawą przypada niedziela lub święto państwowe. Dokładny czas dostawy jest wyświetlany bezpośrednio na produkcie pod ceną.

Przykład:

Obowiązuje na terenie Niemiec:
Tak, zawsze dostarczamy na podany adres na terenie Niemiec. Podczas procesu składania zamówienia lub w profilu klienta można indywidualnie zdefiniować adres dostawy i adres rozliczeniowy. Adresem dostawy może być również stacja pakowania.

Jeśli użytkownik uzyskał dostęp do naszego sklepu internetowego z innego kraju (z wyjątkiem FR, AT, CH), obowiązują następujące zasady:
Tak, podczas procesu składania zamówienia lub w profilu klienta można indywidualnie zdefiniować adres dostawy i adres rozliczeniowy.

Towary zostaną dostarczone przez naszego partnera serwisowego DHL.

Dzięki funkcji śledzenia przesyłki możesz przez cały czas kontrolować swoje zamówienie. Gdy tylko przekażemy przesyłkę naszemu partnerowi spedycyjnemu, automatycznie otrzymasz potwierdzenie wysyłki pocztą elektroniczną. W tej wiadomości e-mail znajduje się numer przesyłki i bezpośredni link do śledzenia przesyłki.

Jako klient sklepu internetowego VBS masz możliwość śledzenia przesyłki za pośrednictwem swojego konta klienta.

Na terenie Niemiec po pierwszej próbie doręczenia zwykle podejmowane są kolejne próby doręczenia w ciągu następnych 2 dni.

A oto jak łatwo jest zwrócić towar do VBS:
- Zaloguj się, podając swój numer klienta i numer zamówienia na stronie www.vbs-hobby.com/retoure.
- Wybierz wszystkie produkty, które chcesz nam zwrócić.
- Sprawdź, czy Twoje dane są poprawne.
- Wydrukuj formularz zwrotu i etykietę zwrotną.
- Umieść produkty w oryginalnym opakowaniu w paczce wraz z etykietą zwrotną.
- Naklej etykietę zwrotną na paczkę i oddaj ją na poczcie.

Należy pamiętać, że nie jest to wymóg obowiązkowy dla skutecznego skorzystania z prawa do odstąpienia od umowy.

Zwroty z Niemiec: VBS ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów, jeśli użytkownik skorzysta z dostarczonego przez VBS formularza zwrotu / etykiety zwrotnej. W przeciwnym razie użytkownik ponosi bezpośrednie koszty przesyłki zwrotnej.

Zwroty z Austrii:VBS ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów, jeżeli towary zostaną zwrócone do VBS przesyłką kurierską. W przeciwnym razie użytkownik ponosi bezpośrednie koszty przesyłki zwrotnej.

Zwroty z innych krajów: VBS ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towarów, o ile użytkownik skorzysta z odcinka zwrotnego / etykiety zwrotnej, które zostaną wystawione przez VBS. W przeciwnym razie użytkownik ponosi bezpośrednie koszty przesyłki zwrotnej. W przypadku zwrotów, za które VBS nie ponosi odpowiedzialności (np. jeśli towary nie odpowiadają użytkownikowi), VBS obciąży użytkownika zryczałtowaną opłatą za zwrot w wysokości 6,99 euro za każdy zwrot, która zostanie potrącona ze zwracanych towarów.


Potrzebujesz pomocy przy zwrocie lub masz pytania?
Skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta pod numerem + 49 (0) 4231 - 668 26.


Wskazówka: Zachowaj dowód nadania przesyłki na wypadek jakichkolwiek pytań. Jak tylko otrzymamy i sprawdzimy zwrot, zwrócimy Ci kwotę. Zwrot różni się w zależności od metody płatności i zwykle następuje w ciągu 14 dni od otrzymania zwrotu. Jeśli korzystasz z metody płatności fakturą, prosimy o odpowiednie zmniejszenie kwoty faktury podczas dokonywania płatności. Więcej informacji można znaleźć w naszym regulaminie.

Niestety nie ma możliwości wymiany produktu na przykład na inny wariant kolorystyczny. Należy złożyć nowe zamówienie.

Towar można zwrócić do nas w ciągu 1 miesiąca, korzystając z formularza zwrotu i etykiety zwrotnej. Formularz zwrotu i etykietę zwrotną otrzymasz po podaniu numeru klienta i zamówienia na stronie www.vbs-hobby.com/retoure/.

Jeśli produkt został dostarczony nieprawidłowo lub jest wadliwy, można go zwrócić do nas w ramach reklamacji. Skorzystaj z naszej platformy zwrotów pod adresem www.vbs-hobby.com/retoure.

Jeśli produkt jest wadliwy, zwrot można zorganizować za pośrednictwem naszego portalu zwrotów pod adresem www.vbs-hobby.com/retoure.
Zwrot pieniędzy nastąpi do 10 dni po dotarciu zwrotu do naszego magazynu, pod warunkiem, że mamy wszystkie informacje potrzebne do przelewu płatności.

Prosimy o skorzystanie z naszego portalu zwrotów pod adresem www.vbs-hobby.com/retoure w celu złożenia reklamacji. Sprawdzimy Twoją prośbę i dostarczymy Ci bezpłatną etykietę zwrotną i etykietę zwrotną. W razie jakichkolwiek pytań można w każdej chwili skontaktować się z naszym działem obsługi klienta.

Skontaktuj się z nami, abyśmy mogli jak najszybciej Ci pomóc: Napisz do nas, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Lub skorzystaj z naszego serwisu kontaktowego.

Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania częściowych dostaw, jeśli dany produkt nie jest aktualnie dostępny lub jeśli obiecany czas dostawy jest opóźniony. Towary, które staną się dostępne później, zostaną dostarczone bez dodatkowych kosztów. poinformujemy Cię o przewidywanej dacie dostawy lub znajdziesz odpowiednie informacje na fakturze.
Jeśli oczekuje się, że towar nie będzie dostępny w magazynie przez ponad 4 tygodnie lub jeśli wartość towarów dla późniejszej dostawy jest niższa niż 5,90 €, nie dostarczymy ich automatycznie później. W takim przypadku poinformujemy Cię o tym lub znajdziesz odpowiednią informację na fakturze.

Z przyjemnością pomożemy Ci szybko i łatwo. Napisz do nas, a my skontaktujemy się z Tobą tak szybko, jak to możliwe. Lub skorzystaj z naszej usługi kontaktowej.

Zezwalasz na pliki cookie i inne technologie?

Przetwarzamy dane użytkownika za pomocą plików cookie i innych technologii analizy i śledzenia ("pliki cookie") w celu optymalizacji witryny, tworzenia profili użytkowników i wyświetlania reklam opartych na zainteresowaniach. Uzyskujemy również dostęp lub pobieramy informacje z urządzeń końcowych użytkownika. Przekazujemy również niektóre dane zebrane w ten sposób naszym partnerom, którzy mogą mieć siedzibę poza Unią Europejską, na przykład w USA (patrz "Polityka prywatności"). Nie można wykluczyć, że dane użytkownika zostaną powiązane z innymi danymi już przechowywanymi na jego temat. Klikając przycisk "Akceptuję", użytkownik wyraża zgodę na wykorzystanie jego danych. użytkownik może odmówić wykorzystania swoich danych, klikając przycisk "Odrzuć". Aby w dowolnym momencie odwołać swoją zgodę na przyszłość, zmienić ustawienia lub uzyskać więcej informacji, kliknij "Ustawienia ochrony danych" w stopce każdej strony.

Further options
Ustawienia
Pliki cookie to pliki tekstowe umieszczane na komputerze użytkownika przez przeglądarkę internetową w celu przechowywania określonych informacji. Inne technologie umożliwiają np. profilowanie za pomocą pobranych danych, takich jak identyfikatory urządzeń lub podobne identyfikatory online.
zawsze aktywny

Podstawowe funkcje
Dane gromadzone przez te usługi są wymagane do zapewnienia podstawowych funkcji zakupowych i zapewnienia technicznej wydajności strony internetowej. W tym celu informacje są wymieniane z wiarygodnymi partnerami analitycznymi.

Analityczne pliki cookie dla lepszego zakresu usług
Gromadzimy i przechowujemy dane wykorzystywane do analizy zachowań użytkowników i ulepszania naszych usług. Umożliwia nam to na przykład zwiększenie łatwości obsługi konta klienta. W tym celu informacje są wymieniane z wiarygodnymi partnerami analitycznymi. Należą do nich następujące 2 pliki cookie i dostawcy zewnętrzni:
- Google Analytics od Google Google Ireland Limited
- Mouseflow, narzędzie do analizy stron internetowych firmy Mouseflow ApS
Marketingowe pliki cookie
Gromadzimy i przechowujemy dane do celów reklamowych, aby móc wyświetlać odpowiednie reklamy w witrynach partnerskich, aplikacjach i wiadomościach e-mail. W tym celu informacje są wymieniane z wiarygodnymi partnerami reklamowymi. Obejmują one następujące 15 plików cookie i dostawców zewnętrznych
- Opinie klientów Google od Google LLC
- Funkcja remarketingu "Custom Audiences" firmy Meta Platforms Ireland Limited
- Śledzenie konwersji Google od Google Ireland Limited
- Funkcja remarketingu lub "Podobni odbiorcy" firmy Google Ireland Limited
- Microsoft Advertising od Microsoft Corporation
- Program partnerski "Awin" firmy AWIN AG
- Facebook firmy Meta Platforms Ireland Limited
- Instagram od Meta Platforms Ireland Limited
- Pinterest firmy Pinterest Europe Ltd
- Osadzanie filmów z YouTube od Google Ireland Limited
- System czatu na żywo od MessageBird B.V. (i tego partnera, a następnie Sentry od Sentry i Polyfill.io od The Financial Times Limited)
- Spersonalizowane rekomendacje od Optimizely Inc.
- Trustbadge od Trusted Shops AG
- Google Tag Manager od Google Ireland Limited
- Testy A/B i personalizacja stron internetowych od Kameleoon