• Darmowa wysyłka od 320 zł na Polska
  • Bezpieczne zamówienie

Obrazy strukturalne

Instructions Nie. 2790

Instructions Nie. 2790

Poziom trudności: Początkujący

Czas pracy: 15 Minuty

Artykuł udział:
Print instructions View material list
Material list
W naszym przewodniku pokazujemy, jak tworzyć piękne obrazy graficzne 3D na płótnie za pomocą pasty teksturowej. Te wspaniałe trójwymiarowe efekty i towarzyszące im efekty światła i cienia wyglądają znakomicie.
Oba obrazy zostały wykonane przy użyciu białej pasty strukturalnej. Duży obraz w formacie 30 x 40 cm został zaprojektowany z gruboziarnistą teksturą, mural w małym formacie 24 x 30 cm został wymodelowany za pomocą kolorowej pasty teksturowej z drobnym ziarnem.

Aby zabarwić pastę teksturową, wykonaj następujące czynności: Wlej pastę teksturową do kubka do mieszania i wymieszaj z farbą rzemieślniczą do smaku. Dobrze wymieszaj pastę. Informacja: na małą ramę blejtramu potrzeba około 125 g pasty strukturalnej.

Nałóż pastę teksturową na ramę płótna za pomocą noża do palet i wygładź ją. Następnie można użyć szpachli do tworzenia motywów, gdy pasta jest jeszcze mokra. Jeśli zauważysz, że użyłeś zbyt dużo lub zbyt mało pasty, usuń lub dodaj trochę więcej pasty.

Pozostaw pracę do wyschnięcia na około 24 godziny. Następnie przyklej blejtram do drewnianej ramy obrazu. Pozostaw do wyschnięcia na kolejne 24 godziny w pozycji odwróconej.
Modelowane za pomocą gruboziarnistej pasty teksturującej
Modelowane za pomocą pasty o delikatnej teksturze

Must Have

Łopatka efektowa
10,49 zł
Ilość:
Empfehlungen

Material list

Łopatka efektowa
10,49 zł
Ilość:
Farba do rękodzieła VBS, 50 ml, Figa
17,29 zł
(1 l = 345,80 zł)
Ilość:
Blejtram VBS 24 x 30 cm
17,29 zł
Ilość:
VBS Blejtram 30 x 40 cm
20,99 zł
Ilość:
Klej do rękodzieła VBS nr 182, 85 ml
17,89 zł
(1 l = 210,47 zł)
Ilość:
Gumowy kubek do mieszania
13,99 zł
Ilość:
Zezwalasz na pliki cookie i inne technologie?

Przetwarzamy dane użytkownika za pomocą plików cookie i innych technologii analizy i śledzenia ("pliki cookie") w celu optymalizacji witryny, tworzenia profili użytkowników i wyświetlania reklam opartych na zainteresowaniach. Uzyskujemy również dostęp lub pobieramy informacje z urządzeń końcowych użytkownika. Przekazujemy również niektóre dane zebrane w ten sposób naszym partnerom, którzy mogą mieć siedzibę poza Unią Europejską, na przykład w USA (patrz "Polityka prywatności"). Nie można wykluczyć, że dane użytkownika zostaną powiązane z innymi danymi już przechowywanymi na jego temat. Klikając przycisk "Akceptuję", użytkownik wyraża zgodę na wykorzystanie jego danych. użytkownik może odmówić wykorzystania swoich danych, klikając przycisk "Odrzuć". Aby w dowolnym momencie odwołać swoją zgodę na przyszłość, zmienić ustawienia lub uzyskać więcej informacji, kliknij "Ustawienia ochrony danych" w stopce każdej strony.

Further options
Ustawienia
Pliki cookie to pliki tekstowe umieszczane na komputerze użytkownika przez przeglądarkę internetową w celu przechowywania określonych informacji. Inne technologie umożliwiają np. profilowanie za pomocą pobranych danych, takich jak identyfikatory urządzeń lub podobne identyfikatory online.
zawsze aktywny

Podstawowe funkcje
Dane gromadzone przez te usługi są wymagane do zapewnienia podstawowych funkcji zakupowych i zapewnienia technicznej wydajności strony internetowej. W tym celu informacje są wymieniane z wiarygodnymi partnerami analitycznymi.

Analityczne pliki cookie dla lepszego zakresu usług
Gromadzimy i przechowujemy dane wykorzystywane do analizy zachowań użytkowników i ulepszania naszych usług. Umożliwia nam to na przykład zwiększenie łatwości obsługi konta klienta. W tym celu informacje są wymieniane z wiarygodnymi partnerami analitycznymi. Należą do nich następujące 2 pliki cookie i dostawcy zewnętrzni:
- Google Analytics od Google Google Ireland Limited
- Mouseflow, narzędzie do analizy stron internetowych firmy Mouseflow ApS
Marketingowe pliki cookie
Gromadzimy i przechowujemy dane do celów reklamowych, aby móc wyświetlać odpowiednie reklamy w witrynach partnerskich, aplikacjach i wiadomościach e-mail. W tym celu informacje są wymieniane z wiarygodnymi partnerami reklamowymi. Obejmują one następujące 15 plików cookie i dostawców zewnętrznych
- Opinie klientów Google od Google LLC
- Funkcja remarketingu "Custom Audiences" firmy Meta Platforms Ireland Limited
- Śledzenie konwersji Google od Google Ireland Limited
- Funkcja remarketingu lub "Podobni odbiorcy" firmy Google Ireland Limited
- Microsoft Advertising od Microsoft Corporation
- Program partnerski "Awin" firmy AWIN AG
- Facebook firmy Meta Platforms Ireland Limited
- Instagram od Meta Platforms Ireland Limited
- Pinterest firmy Pinterest Europe Ltd
- Osadzanie filmów z YouTube od Google Ireland Limited
- System czatu na żywo od MessageBird B.V. (i tego partnera, a następnie Sentry od Sentry i Polyfill.io od The Financial Times Limited)
- Spersonalizowane rekomendacje od Optimizely Inc.
- Trustbadge od Trusted Shops AG
- Google Tag Manager od Google Ireland Limited
- Testy A/B i personalizacja stron internetowych od Kameleoon